PDA

View Full Version : Accident on South Tce



Hewie
11-12-2003, 09:10 AM
Just happned

Bike v Car

Any info ?

MJ
11-12-2003, 10:03 AM
don't know is that the same as the one mentioned near manning road ... same sort of deal car v bike

Boxhead
11-12-2003, 06:21 PM
Man this is got to stop.

All I hear lately is rider down, rider down........... :cry:

gpx_gal
11-12-2003, 06:58 PM
and the phrase "Roll Call" :cry:

keez
11-12-2003, 09:15 PM
:cry:

Gordo
11-12-2003, 10:16 PM
here miss :lol:

Blade_954
11-12-2003, 10:19 PM
*raises hand*

djnitrous
12-12-2003, 12:20 AM
Doesn't look like anyone really heard much about this one?

Maarken
14-12-2003, 07:11 PM
im still here just......... :shock: :shock: :shock:

Nearly got taken out myself.....

FireStorm
14-12-2003, 07:19 PM
yeah calling

Daise
14-12-2003, 10:38 PM
im still here just......... :shock: :shock: :shock:

Nearly got taken out myself.....

Damn you.... I was on the back too!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

Maarken
27-12-2003, 04:15 PM
U were completly safe.....

Ummm sorta ... :shock: ..

Moments lapse of consentration there won't happen again....

Klink
27-12-2003, 09:45 PM
I nearly got clocked today... not by a car but by some lunatic on a Katana...

I'm gonna go hide under a rock till the craziness stops.

TheonlyNinjabitches
28-12-2003, 02:58 AM
hhmmmm dam to busy working to ride much dam it