PDA

View Full Version : MotoGP - Round 10: Automotodrom Brno



dugy
16-08-2004, 03:02 PM
Nearly 1 month between GP's! Is anyone else getting a bit toey? :roll:

Looks like Honda's next beating at the hands of Rossi will take place in the beautiful Czech Republic. :P

http://www.automotodrombrno.cz/data/foto/AMD/leteckypohled.jpg

Never heard of the Czech Republic before? Then here's some trivia.

The Czech Republic drinks the highest number of beers per capita in the world.
So far this year, the people of this country have drunk a total of: 1,026,255,146 litres of beer. (http://prague.tv/toys/beer/)
That's an average of 187280.14 litres per hour or 52.02 per second, with every man, woman,
and child each having drunk 100 litres.

What a wonderful country. Beer Tours (http://czech-tourism.com/czbeer.htm) & More Info (http://www.radio.cz/en/html/beer1.html)

So, IMHO, I feel we owe it to Brno and ourselves to get down to Cheers at 5pm on Sunday night and drink ourselves stupid. :D

All the newbies are not only welcome, it's compulsory attendance. :wink:

P.S. All kudos got to Babeblade/Gordo/Campo as they are the ones who usually organise this.
I'm just posting stuff to avoid doing any work. :lol:

Gordo
16-08-2004, 05:26 PM
I have to admit to being a little toey :lol:

Thanks for the mention Dugy but all the rounds at Cheers have been down to Kym... So kudos to Kym for that. :D

As Dugy said, it's a "must" for all you newbies :lol:

Jeremy
17-08-2004, 11:11 PM
might have to make an appearance and watch edwards win his first :D

gohan
17-08-2004, 11:40 PM
might have to make an appearance and watch edwards win his first :D

maybe we can catch up buddy :lol: and i will be smiling when ROSSI kicks ass again :twisted:

FireStorm
19-08-2004, 02:28 PM
hmm no mention of my name anywhere......



thats it NO FOOD FOR U CARNTS THIS ROUND!!!!!

bladebabe
19-08-2004, 08:12 PM
Ok everybody...

Well it has been about 5 weeks now, :shock: and I'm guessing we have a few people chomping at the bit wanting to know what is happening with round 10..

Cheers - 5pm onwards :D
Front bar...

Usual drink specials (happy hour), 7.30pm - 8.30pm, and nibblies.

See you all there 8)

Gordo
19-08-2004, 08:17 PM
WooHoo it's on again,


I'll be there, see ya all on the night.

COMMENTS REMOVED AT CAMPO'S REQUEST

xavo
19-08-2004, 09:01 PM
chomping at the bit is an understatement
will b there will bells on

MoreHPLessKg
19-08-2004, 09:48 PM
Just missing those steak sangers!

Seeya'll Sunday!

dugy
19-08-2004, 10:57 PM
and I'm guessing we have a few people chomping at the bit wanting to know what is happening with round 10..


No I hadn't thought about it at all really. LINK (http://www.perthstreetbikes.com/forum/viewtopic.php?t=4819) <--- :P :wink:

See ya's there.

Klink
19-08-2004, 11:04 PM
I will MEGA try to be there!

resist
20-08-2004, 12:50 AM
I work in freo till 6. what time does the race atually start and finish?

resist1

Nath
20-08-2004, 02:50 AM
I work in freo till 6. what time does the race atually start and finish?

125's start ~5ish then the 250's, the GP ~8pm all over ~9ish.

They often change depending on where they are racing but this is the _USUAL_ schedule.

simmo
20-08-2004, 08:14 AM
ooh yeah, will definitely be there!!. As with others was starting to have some withdrawal symptons. :D

MoNtArOo
20-08-2004, 08:25 AM
kool......I hope to be there for the first time and meet some pplz......I shall rock up

Jono
20-08-2004, 06:49 PM
excellent work again bladebabe... and yes... i'm sure you do go awol ;)

FireStorm
20-08-2004, 08:30 PM
bellz...

Nath
20-08-2004, 11:55 PM
Well it has been about 5 weeks now


1 + 1 + 1 = 5 :?

Boxhead
21-08-2004, 10:23 AM
couldnt of said it better myself Nath *points up* bwahahaha

Would probably be able to make it but am crook and dont want to infect everyone, be good and have fun.

Nath, get into one of those steak sangers for me will ya :D

ChOOkiE
21-08-2004, 11:17 AM
I *should* be there.. depending on weather conditions, wind speed and direction and if my bike is still running well

bladebabe
21-08-2004, 01:49 PM
Well it has been about 5 weeks now


1 + 1 + 1 = 5 :?

ummm think u need to learn to count again Nath..
1+1+1+1= 4 :shock:

thats why i put ABOUT... :D

see ya there 8)

bladebabe
21-08-2004, 01:51 PM
couldnt of said it better myself Nath *points up* bwahahaha

Would probably be able to make it but am crook and dont want to infect everyone, be good and have fun.

Nath, get into one of those steak sangers for me will ya :D

think u need lessons on counting too :wink:

Obviously u don't keep a close eye on the GP then if u don't know when the last one was.. :roll:

Nath
21-08-2004, 01:54 PM
Well it has been about 5 weeks now


1 + 1 + 1 = 5 :?

ummm think u need to learn to count again Nath..


Teach me... :mrgreen:

Gordo
21-08-2004, 08:36 PM
I checked the time for the GP start on the MotoGP website, It would apear the MotoGP will start at 2pm local time which is 8pm our time.

Final Qualifying

MotoGP

Gibernau 2m09.7
Barros 2m10.0
Rossi 2m10.4
Bayliss 2m10.9
Edwards 2m11.0
Checa 2m11.1
Hayden 2m11.6
Biaggi 2m11.7
Capirossi 2m11.8
Xaus 2m12.0
Melandri 2m12.6
Hodgson 2m13.0
Abe 2m13.3
Roberts Kurtis 2m13.3
McWilliams 2m13.7
Roberts Kenny 2m13.8
Tamada 2m14.0
Fabrizio 2m14.2
Byrne 2m14.3
Pitt 2m14.3
Hopkins 2m14.7
Aoki 2m15.6
Lavilla 2m16.1
Ellison 2m16.7
Nakano 2m16.7
Hofmann 2m17.1

Good to Bayliss out qualifying his team mate, hopefully he'll get a result too.

resist
21-08-2004, 10:16 PM
CARN ROSSSSSIIIIIII!!!!!!!!

I wish he would punch BIaggi again, that was funny.

MoreHPLessKg
22-08-2004, 09:40 AM
Alright I'm confused. Bladebabe says 5pm, Gordo says 8pm and the Fox Guide says 7!

When do I get there?

dugy
22-08-2004, 09:53 AM
Alright I'm confused. Bladebabe says 5pm, Gordo says 8pm and the Fox Guide says 7!

When do I get there?


I think Kym got it right on that one.



http://tvguide.foxsports.news.com.au/servl...estart=20040822 (http://tvguide.foxsports.news.com.au/servlet/Search?interactivesearch=1&genre=&datestart=20040822)

7.00pm LIVE World Motor GP, Rnd 10 Czech Republic

All times are listed in Australian Eastern Standard Time (AEST). South Australian viewers: subtract 30 minutes. NT viewers: subtract 30 minutes. Western Australian viewers: subtract two hours.

dugy
22-08-2004, 09:59 AM
But then if we had of stuck with <a href='http://www.perthstreetbikes.com/forum/viewtopic.php?t=4819' target='_blank'>which said 5pm[/u],
there would be any confusion now would there!!!!!!

Freakin' post whores! :x :wink: :P

:lol: :lol: :lol:

Edit: Anyway. My mother has decided to be extremly rude and catch a plane at 5:30pm! Rude! My inital respose of
"The GP is on, you'll have to catch a taxi." was not well received.
So now have to cop an earful and give her a lift. I hope I make it in time for the big race. :(

Save some beer peoples.

Gordo
22-08-2004, 11:55 AM
The main race will start at 8pm ish, the others will be sometime before, But don't trust me go there at 5pm and drink till it starts that way you'll be too pissed to even notice it's on :lol:

Check www.motogp.com this is the official website and has the local time on display and also the GP start time.

See you there sometime tonight but I won't be there at 5pm :lol:

Taz
22-08-2004, 01:03 PM
i was going to tell boxhead to come if he keeps it in his pants we wont get infected but the moderator gods would prob delete it hehehehehe.


but then some might see it b4 it vanishes.




gordo does your post mean that campo has come up for air and the honeymoon is over and he is allowed out of bed again..

boo to campo and mrs campo.... the phone still works

Boxhead
22-08-2004, 02:26 PM
i was going to tell boxhead to come if he keeps it in his pants we wont get infected.....

....Yeah....righto........ :?

Gordo
22-08-2004, 04:55 PM
gordo does your post mean that campo has come up for air and the honeymoon is over and he is allowed out of bed again..

boo to campo and mrs campo.... the phone still works

NO COMMENT :lol:

MoreHPLessKg
22-08-2004, 11:11 PM
Good night once again! And an hilarious ride home. :lol: Hey Simmo :wink:

GOOOOOOOO HONNNNNNNNDDDDDAAAAAAAA! :P

Already looking forward to next round.

dugy
23-08-2004, 07:43 AM
Definately good fun.

Excellent work on the drink specials (Kym) and the food (Firestorm?).

2 weeks till the next one. :D

Jarrid
25-08-2004, 07:18 AM
Looks shit. Like a cross between a desmosedici and a whale shark.

http://www.mcnews.com.au/MotorcycleRacing2004/Motogp/rnd10_brno/2004_rossi_brno_test_rhf_700p.jpg

Flakey
25-08-2004, 09:01 AM
*shrugs*

As long as it goes fast... :D

gohan
25-08-2004, 09:09 AM
tadpole head for sure :shock: shocker :P

Gonzo
25-08-2004, 09:11 AM
*shrugs*

As long as it goes fast... :D

Ofcourse it will!!! Look who's riding it!! :)

Deej
25-08-2004, 10:04 AM
I think it looks sveet

Jarrid
25-08-2004, 10:10 AM
I think it looks sveet

I know everyone is entitled to their own opinion and all that…but…you’re wrong :twisted:

gohan
25-08-2004, 11:08 AM
I think it looks sveet

I know everyone is entitled to their own opinion and all that…but…you’re wrong :twisted:

points up! :lol: :lol: :lol:

Deej
25-08-2004, 11:22 AM
:?

Ace
25-08-2004, 01:22 PM
Just checking for an expresion of interest if I made up a DVD of all the Moto GP races in 04. Would you buy it?


Disclaimer: This is just an expression of interest, I would not actually create such a dvd without getting express permission from Mr Moto and Mrs GP if you are reading this you are a nosey little bastard aren\'t ya

Nath
25-08-2004, 01:53 PM
Only if there is a bonus section with your Bikini antics in it.


I'd suspect you'll get a really good response from everyone.... especially without a "No" option.

Pure Power
25-08-2004, 01:57 PM
Hahahahaaa....you beat me to it Nath....I would buy it with some bikini antics(go party boy) :lol:

Ace
25-08-2004, 01:57 PM
Goes without saying.

How bout a little party boy action? (thats and extra 99c)

Ben
25-08-2004, 04:08 PM
Duke video have the rights to the motogp and produce a review each year. usually goes for $39.95 has all practice qualifying and race highlights. If you made one with races in full length for 15 bucks, I would buy it

Oddz
25-08-2004, 05:15 PM
Everyone said the new 'Hammerhead" Williams F1 car desgin was fugly.....untill it pissed on everything else...

Having said that it does look a little fishy....

Russ

Bulbous
25-08-2004, 05:26 PM
that looks fuckin mint...... whaleshark my arse :D

Jarrid
25-08-2004, 05:30 PM
that looks fuckin mint...... whaleshark my arse :D

your arse does have similar opening dimensions to a whale sharks gob - i'll give you that. but you have a TLR so your taste has to be questioned.

i just reckon it's fugly and the M1 replicas that will surely follow would look craptacular if they came out like that.

TRX
25-08-2004, 05:31 PM
i likes it

zipdrive
25-08-2004, 06:19 PM
i like it coz the man is riding it

Cbr1k
25-08-2004, 06:27 PM
That bike looks like the little blue fish Dory off "Finding Nemo" to me. ;)

Jono
25-08-2004, 06:33 PM
if you are gonna do it (i think good idea) and you need dvd's, we do spindles of TDK + or - for about 35 bucks for 25 of them... (thats pretty damn good for TDK), we sell out fairly quickly so if you need let me know...

cheers

Nick7r
25-08-2004, 08:48 PM
yah ill be willing to burn copy

Nick7r
25-08-2004, 08:49 PM
if you are gonna do it (i think good idea) and you need dvd's, we do spindles of TDK + or - for about 35 bucks for 25 of them... (thats pretty damn good for TDK), we sell out fairly quickly so if you need let me know...

cheers

where do u work?

ple... 15.00 for 25 +R

oblivion
26-08-2004, 11:54 PM
the more I look at that pic, the more it does look like a fish....

http://www.ii.net/~nodnerb/content/randompics/Rossi.jpg

Deej
27-08-2004, 01:29 AM
:lol: :lol: :lol:

Nath
27-08-2004, 01:20 PM
That man can win on anything. :lol:

Even on the fish I've got money on him to take home the championship.

Fenris
27-08-2004, 05:07 PM
The resemblance is uncanny :shock:

bladebabe
02-09-2004, 03:51 PM
Hey all,

Round 11 is here and Cheers will be waiting for us..

All you Dad's out there I know it is Father's Day, so why not come down and the rest of us will help you celebrate :D

The usual specials will be on.

Hope to see you all there :wink:

dugy
02-09-2004, 04:44 PM
Sounds like a plan! :D

Jarrid
02-09-2004, 05:07 PM
will be there...

Dubs
02-09-2004, 05:23 PM
Time?

Dubs

Gordo
02-09-2004, 05:48 PM
doh do i really have to spend the evening in the pub with all you rowdy bikers ??????

woo hoo I'll be there with bells on :lol: :lol:


I'm reckoning Portugal is about 7 hours behind us so 2pm there should be
9 pm here so it will be a late one i think. ( but feel free to check as Moto GP website hasnt posted the start time yet ).

dugy
02-09-2004, 05:55 PM
FOXTEL (http://www.foxtel.com.au/TVGuideSearchResults.aspx?PrevPage=FR)

10.00pm (EST) Live: MotoGP and World Superbike C'ship
Racing. PREMIERE Moto GP From Portugal and World Superbikes From the Netherlands.

Hmm, may need a leave pass for this one. :lol: :oops:
3 days to go, it's do-able. :D

MoreHPLessKg
02-09-2004, 06:39 PM
10:00pm est is 8pm over here?

Whenever whatever, I won't miss it for anything!

xavo
02-09-2004, 08:29 PM
8pm bit of a late one but i'll still come down
well maybe if the missus lets me out :(

simmo
03-09-2004, 08:42 AM
Well at least I don't need to worry about a leave pass :D

So will definitely be there :lol:

Gonz1
03-09-2004, 01:19 PM
where is cheers at :?: :oops:
anyone meeting up somewhere to go there, im happy to meet up at scabs :D

but i recon ill be there :wink:

Pure Power
03-09-2004, 01:29 PM
I will be there....naturally :roll:

Klink
03-09-2004, 01:39 PM
I will be there....naturally :roll:

Oh and Keep your stamped hands to yourself!

bladebabe
03-09-2004, 03:46 PM
where is cheers at :?: :oops:
anyone meeting up somewhere to go there, im happy to meet up at scabs :D

but i recon ill be there :wink:

5 minute walk from my house :)
right next to McCullochs Suzuki where your nice shiny Blade is :wink:

CAD
03-09-2004, 04:30 PM
I will be there....naturally :roll:

Oh and Keep your stamped hands to yourself!

you loved her stamped hands all ova ya!! :D :P

Fenris
03-09-2004, 07:01 PM
I might actually be un-crippled enough to make it along again now.

Maarken
04-09-2004, 03:15 PM
I'm there .... and prolly get there at 5 as usual evan if it starts late .... :P

:shock: :shock: :shock: :shock:

Jono
05-09-2004, 10:04 AM
Any changes on the time tonight? is it the 8pm Perth time start for the 125's which would make the main race start at about 10 or so?!?!

Gordo
05-09-2004, 11:21 AM
Check www.motogp.com

the moto gp starts at 2pm local time, Portugal is currently 7 hours behind us therefor 2pm Portugal is 9pm WA time.

The 125's and 2fiddys will start earlier so be there before if you wanna see them.

Final qualifying results for Portuguese GP (Sat)

1. Makoto Tamada (Jpn) Honda, 1:37.933
2. Valentino Rossi (Ita) Yamaha, 1:38.036
3. Sete Gibernau (Sp) Honda, 1:38.067
4. Max Biaggi (Ita) Honda, 1:38.069
5. Alex Barros (Bra) Honda, 1:38.215
6. John Hopkins (USA) Suzuki, 1:38.323
7. Marco Melandri (Ita) Yamaha, 1:38.367
8. Colin Edwards (USA) Honda, 1:38.438
9. Kenny Roberts (USA) Suzuki, 1:38.740
10. Carlos Checa (Sp) Yamaha, 1:38.862
11.Capirossi 1m39.0
12.Nakano 1m39.1
13.Bayliss 1m39.2
14.Abe 1m39.6
15.Hodgson 1m40.2
16.McWilliams 1m39.8
17.Hofmann 1m39.8
18.Xaus 1m40.2
19.Fabrizio 1m40.5
20.Aoki 1m41.2
21.Ellison 1m42.2
22.Burns 1m43.2

Jono
05-09-2004, 12:27 PM
thanks for that... :) see yas there tonight then...

Deej
06-09-2004, 11:32 AM
GO ROSSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! :D

gohan
06-09-2004, 11:39 AM
GO ROSSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! :D



BIAGGI! (help me lift this f@...g thing)someone ran into me.i didnt outbrake myself and run into someone :shock:

HA HA HA HA HA :lol:
GOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOONDA!


YAMAHA ALL THE WAY!

Boxhead
06-09-2004, 03:57 PM
*points up* yeah, nice replay of his back wheel coming off theground just moments before he collided with the other bike.

What a boring race in the end hey after the Lap 1 or 2 dramas :roll:

TRX
06-09-2004, 04:58 PM
Highlights: :twisted: :twisted:



Right click and "save target as" on the thumbnail(s) to download:

http://www.yrfc.net/ukf1.net/thumbs7/MotoGP_04_Estoril_Biaggi_Falls_Live.jpg (http://www.atnw79.dsl.pipex.com/ukf1/MotoGP_04_Estoril_Biaggi_Falls_Live.mpg)
MotoGP_04_Estoril_Biaggi_Falls_Live.mpg
3.19Mb in MPG Format
Live Commentary


http://www.yrfc.net/ukf1.net/thumbs7/MotoGP_04_Estoril_Biaggi_Falls_Replays.jpg (http://www.atnw79.dsl.pipex.com/ukf1/MotoGP_04_Estoril_Biaggi_Falls_Replays.mpg)
MotoGP_04_Estoril_Biaggi_Falls_Replays.mpg
5.52Mb in MPG Format
Live Commentary


Please note, these next 2 were capture off a cruddy VHS tape, so quality is not that good...

http://www.yrfc.net/ukf1.net/thumbs7/MotoGP_04_Estoril_Melandri_Crashes_Live.jpg (http://lionel.wils.free.fr/ukf1/MotoGP_04_Estoril_Melandri_Crashes_Live.mpg)
MotoGP_04_Estoril_Melandri_Crashes_Live.mpg
3.24Mb in MPG Format
Live Commentary


http://www.yrfc.net/ukf1.net/thumbs7/MotoGP_04_Estoril_Melandri_Crashes_Replay.jpg (http://www.atnw79.dsl.pipex.com/ukf1/MotoGP_04_Estoril_Melandri_Crashes_Replay.mpg)
MotoGP_04_Estoril_Melandri_Crashes_Replay.mpg
2.85Mb in MPG Format
Live Commentary

Anonymous
06-09-2004, 10:02 PM
Out of interest, on Biaggi's nipplesurfing safari, Do you think it was his fault, or Capirossi's?

gohan
07-09-2004, 02:11 AM
Out of interest, on Biaggi's nipplesurfing safari, Do you think it was his fault, or Capirossi's?

im geussing you didnt watch the race :? of course it was biaggi,s fault.if you watch the footage slowwwwwly you will see that biaggi wasnt anywhere near capirossi.he was on the inside picking up the pace until he hit the anchors :shock: that pushed him wide ,well actually he was about to tip it in but started to go straight ahead because he was under brakes.when biaggi clipped his back wheel capirossi was already tipping it in.

well thats my theory anyway :?

oh yeh :roll: did i tell you biaggi is a nob :wink:

YAMAHA AAAAAAALLLLLLLLL THE WAY :twisted:

Bulbous
07-09-2004, 07:11 AM
yeah, he left his braking WAAAAAYYYYY too late, and Capirossi was already overshooting the corner as it was, Biaggi would have had trouble making it if there were no bikes in his way.... :lol: :lol:

ROSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8) 8)

RT
07-09-2004, 11:53 AM
Dam it! i missed the race, had to work sunday night. :(

Poor biaggi, things never seem to go his way :) He's one of my favourite riders cause he likes to piss everyone off!! :D

I'm taking it that Rossi won.......

How did Troy bayliss go, think he sould chuck in the ducati and get on the Jap bikes.

PrestigeCBR
07-09-2004, 05:20 PM
Biaggi was too busy thinking about his hair or lack of it!
As Leroy said he went in far too hot, he was on the front wheel just about to over shoot the corner when he clipped the back wheel of the Ducati :oops:
That's racing :roll:

Anonymous
08-09-2004, 01:26 AM
[quote]im geussing you didnt watch the race :

Oh no, I saw the race and I have a carefully veiled opinion that the more astute of you may be able to glean in the poll options. However, on the night there was a varied opinion from a few people watching the race. I wasn't sure if perhaps my distaste for the Kleenex Kid was colouring my viewing of the incident. I feel though with a slight trend emerging in the results, my original opinion holds fast.

Thankyou lads and lasses.

bladebabe
16-09-2004, 10:04 PM
Ok everybody here's the deal...

According to Foxtel the GP is going to be on EARLY during the day..

"12.00pm Live: World Motorcycle Championship Pacific Grand Prix
PREMIERE 125cc at 12:15pm , 250cc at 1:30pm, Moto GP at 3pm. EST."

This means it will be starting at 10.15am with the actual GP on at 1pm..

As i have been away I will need to get in contact with Cheers to make sure they are available at this time so please keep an eye out.

I will be talking to them tomorrow so more info will be posted then...

Thanks all

GP is on as normal. Starting time this round is 10am for the 125\'s. Hope to see everyone :D

Maarken
17-09-2004, 05:48 PM
I'm there whatever time :) .....

Gordo
17-09-2004, 06:01 PM
Me too, although 10am is a bit doubtfull. :lol:

Jono
17-09-2004, 07:24 PM
will come there straight from lancelien... should be there around lunch time... hmmmm steak sandwich!!! excellent...

elitemotorcycletraining
17-09-2004, 09:32 PM
will come there straight from lancelien... should be there around lunch time... hmmmm steak sandwich!!! excellent...

I guess we can make that 2 steak sandwiches then

Gordo
18-09-2004, 06:43 PM
Makoto Tamada delighted the home fans by taking pole position for Sunday's Japanese Grand Prix.
It is the second successive pole for Tamada who clocked a time of one minute, 46.673 seconds in the second qualifying session.

John Hopkins, who was fastest in first practice, was second in 1:47.230 with Valentino Rossi third in 1:47.275.

Britain's Neil Hodgson was 17th while compatriots Jeremy McWilliams and Shane Byrne were 20th and 23rd respectively.

Tamada said: "That was awesome. You always save your best lap for the end but this was very special in front of the fans at my home Grand Prix."

World champion Rossi leads the world championship standings with 209 points with Sete Gibernau second on 180 and Max Biaggi third on 158.

Gibernau starts Sunday's race down the field in 13th with a time of 1:48.107.

Meanwhile Wales teenager Chaz Davies improved his times in the 250cc but slipped to 19th in the session led by Championship leader Dani Pedrosa


--------------------------------------------------------------------------------
Saturday's leading MotoGP qualifying times:

1. Makoto Tamada, Japan, Honda, 1 minute, 46.673 seconds.
2. John Hopkins, United States, Suzuki, 1:47.230.
3. Valentino Rossi, Italy, Yamaha, 1:47.275.
4. Max Biaggi, Italy, Honda, 1:47.401.
5. Colin Edwards, United States, Honda, 1:47.821.
6. Marco Melandri, Italy, Yamaha, 1:47.845.
7. Loris Capirossi, Italy, Ducati, 1:47.886.
8. Kenny Roberts, United States, Suzuki, 1:47.929.
9. Nicky Hayden, United States, Honda, 1:47.940.
10. Alex Barros, Brazil, Honda, 1:47.963.


British positions:

17. Neil Hodgson, Ducati, 1:48.728.
20. Jeremy McWilliams, Aprilia, 1:49.700.
23. Shane Byrne, Aprilia, 1:51.928.


250cc
1. Daniel Pedrosa, Spain, Honda 1minute 52.137 seconds
2. Hiroshi Aoyama, Japan, Honda 1:52.366
3. Randy de Puniet, France, Aprilia 1:52.453
4. Toni Elias, Spain, Honda 1:52.534
5. Sebastian Porto, Argentina, Aprilia 1:52.550
6. Yuki Takahashi, Japan, Honda 1:52.638
7. Alex de Angelis, San Marino, Aprilia 1:52.809
8. Anthony West, Australia, Aprilia 1:53.642
9. Franco Battaini, Italy, Aprilia 1:53.694
10. Manuel Poggiali, San Marino, Aprilia 1:53.786

125cc
1. Andrea Dovizioso, Italy, Honda 1 minute 58.385 seconds
2. Roberto Locatelli, Italy, Aprilia 1:58.427
3. Casey Stoner, Australia, KTM 1:58.576
4. Hector Barbera, Spain, Aprilia 1:58.678
5. Mika Kallio, Finland, KTM 1:58.750
6. Jorge Lorenzo, Spain, Derbi 1:58.964
7. Gabor Talmacsi, Hungary, Malaguti 1:58.997
8. Lukas Pesek, Czech Republic, Honda 1:59.174
9. Pablo Nieto, Spain, Aprilia 1:59.243
10. Simone Corsi, Italy, Honda 1:59.622

Hewie
20-09-2004, 07:56 AM
man that crash in the first corner was a decent pile up ..

TRX
20-09-2004, 01:51 PM
Highlights:

----------------------------

Here's a clip from this morning's 125cc Qualifying session.

http://tbk.fameflame.dk/videos/Thomas_Luthi-2004_125cc_Japanese_Grand_Prix_at_Motegi_QP2.jpg (http://tbk.fameflame.dk/videos/Thomas_Luthi-2004_125cc_Japanese_Grand_Prix_at_Motegi_QP2.mpg)
Filename: Thomas_Luthi-2004_125cc_Japanese_Grand_Prix_at_Motegi_QP2.mpg
Duration: 0 min 13 sec
Size: 3,610 KB



http://www.aqva14.dsl.pipex.com/ukf1.net/thumbs7/MotoGP_04_Japan_First_Corner_Carnage_Live.jpg (http://www.btinternet.com/~ukf1.net/videos/MotoGP_04_Japan_First_Corner_Carnage_Live.mpg)
MotoGP_04_Japan_First_Corner_Carnage_Live.mpg
2.68Mb in MPG Format
Live Commentary


http://www.aqva14.dsl.pipex.com/ukf1.net/thumbs7/MotoGP_04_Japan_First_Corner_Carnage_Replays.jpg (http://www.btinternet.com/~ukf1.net/videos/MotoGP_04_Japan_First_Corner_Carnage_Replays.mpg)

MotoGP_04_Japan_First_Corner_Carnage_Replays.mpg
7.37Mb in MPG Format
Live Commentary


Please DO NOT direct link to these videoclips, link to the thread instead ;) <------ oops sorry dude , trx = bad leecher

Ace
20-09-2004, 02:14 PM
yeah thats gotta suck.

Bayliss... well what can I say, he did a good come back until he came unstuck, I think he new it was all over for next season as well by the way he started to take of his leathers on the walk off the track :cry:

Nath
07-10-2004, 04:57 PM
GO THE YAMAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!


That is all.

<3

Nath.

Ace
07-10-2004, 04:59 PM
n00b

Nath
07-10-2004, 05:13 PM
Yea whatever man... This is Rossi saying "Nath, You Rock!! not like this Biaggi poof on his honda that has no chance in winning the champoinship"

http://www.nathanalberti.com/albums/Misc/valentino_rossi.sized.jpg

colscats
07-10-2004, 05:26 PM
he still looks like a monkey..... :)

Oddz
07-10-2004, 05:30 PM
http://oddz.swiftel.com.au/misc/Sachs-Rossi-3-na.jpg

'carn ROSSI!!!

dugy
07-10-2004, 05:56 PM
:lol:

Rooster
07-10-2004, 06:28 PM
YAMA-NAAH!



GO HONDAAAA!!!!!!!!!!

Jono
07-10-2004, 08:02 PM
booo honda and max and sete

yeeeeeeeeeehhhhhhh to yamaha and rossi!!!!

#151
07-10-2004, 08:10 PM
even if yamaha win the championship, honda can still hold their head high.

if rossi wins it means it took yamaha to hire a honda rider and a honda engineer to win the championship.

further to my point where are the rest of the yamaha riders???

if the bikes that good why can't they win on it?

whereas a variety of honda riders have won races this year.

i admit at this level of racing it is the rider that makes the difference so really in reality yamaha have nothing to holler except go Rossi.

Without him they would of been nowhere again...

PrestigeCBR
07-10-2004, 08:37 PM
Spot on Chookie, the bike has nothing (little) to do with it, it's the talent of the man (or the size of his balls).

He makes the other riders look ordenary, more so the other Yamaha riders who have been riding the M1 for some time now, and there has never been a better time for Max / Baros or Sete to win a championship.

Jono
08-10-2004, 08:52 AM
Spot on Chookie, the bike has nothing (little) to do with it, it's the talent of the man (or the size of his balls).

He makes the other riders look ordenary, more so the other Yamaha riders who have been riding the M1 for some time now, and there has never been a better time for Max / Baros or Sete to win a championship.

But its not gonna happen :)

Goooooooooo Rossiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Oddz
08-10-2004, 09:14 AM
To be honest it would be great to see any of them win the championship....except Mr. Kiss The Camera and Crash...

Sete or Vale belong at the top...Maxi needs to calm down a bit.

Russ

Nath
08-10-2004, 09:17 AM
even if yamaha win the championship, honda can still hold their head high.

Blah..blah...blah...

Without him they would of been nowhere again...


Chooksta, I don't disagree with anything you say here but there is no room for sensible comments in this thread... Calvin, I'm looking in your direction too.

If Rossi does not win this season i'm buying a Honda.

Oddz
08-10-2004, 09:26 AM
If Rossi does not win this season i'm buying a Honda.

FARKKK

Big call....hope Rossi has a good round in Malaysia or there might be two red Hondas in my garage :(

Russ

Ace
08-10-2004, 11:20 AM
even if yamaha win the championship, honda can still hold their head high.

Blah..blah...blah...

Without him they would of been nowhere again...


Chooksta, I don't disagree with anything you say here but there is no room for sensible comments in this thread... Calvin, I'm looking in your direction too.

If Rossi does not win this season i'm buying a Honda.

wooooooooooooooo I will put in $10 to hire someone to sabotage the Go!!!!!! bike just to see Nath on a HOONda.

Is there anyone on the forum with covert ops knowledge? :twisted:

#151
09-10-2004, 04:24 PM
Hows this for a non sensible thread!

Not only will I be riding a Yamaha R1 at Phillip Island if my shoulder heals in time, but further to this madness, I will be wearing a Valentino Rossi AGV GP PRO Moto Gp Replica Helmet as well!

I so hope not to be recognised by anyone :lol:

PrestigeCBR
09-10-2004, 05:02 PM
Hows this for a non sensible thread!

Not only will I be riding a Yamaha R1 at Phillip Island if my shoulder heals in time, but further to this madness, I will be wearing a Valentino Rossi AGV GP PRO Moto Gp Replica Helmet as well!

I so hope not to be recognised by anyone :lol:

SHIT :shock: someone must get photo's :twisted: :lol:

Klink
09-10-2004, 05:03 PM
Quit your stirring #151! :D

Nath
09-10-2004, 05:45 PM
Quit your stirring #151! :D

I witnessed the collection of said Rossi replica helmet today... :shock:

Maarken
09-10-2004, 06:10 PM
Yeah goooooo Rossiiiiii .... Back to a HONDA racing team :P

:D :D :D :D

shark
09-10-2004, 06:53 PM
like every one else here biaggi left his braking to late win some you loose a lot more.

:roll:

Boxhead
10-10-2004, 07:08 PM
Once again the chookster speaks his wisdom and its all tru!!!

GOOOOOOOO HHHHOOOOONNNNDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

And dont worry Russ, I've seen the Honda newsletter Nath gets, I know he secretly wants one, poor wittle soft and pudgy bloke, doesnt want to disappoint his fans :lol: :lol: :lol:

Anonymous
10-10-2004, 08:36 PM
Ok i know rossi is a real talent but i still wonder if he would be as good if jeremy burgess didnt go with him. Being a mechanic i look at the technical side of it and looking at how burgess has changed the Yamaha around hes made it a race bike rather than a lap machine. So go the YAMAHAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gordo
10-10-2004, 09:03 PM
Ok i know rossi is a real talent but i still wonder if he would be as good if jeremy burgess didnt go with him

It's always a package, Like Doohan,Lowndes,Schumacher,Senna and Rossi, They all have talent but some stand head and sholders above the rest.
How many times has Yamaha one this without Rossi on it ?
How many races has Ferrari one without Shumacher in the driving seat ?

These guys are the absoloute best in their bussiness, Shure technical support is required but if that alone done it then where are the respective team mates ?

Oddz
10-10-2004, 09:56 PM
And dont worry Russ, I've seen the Honda newsletter Nath gets, I know he secretly wants one, poor wittle soft and pudgy bloke, doesnt want to disappoint his fans :lol: :lol: :lol:

Should post up the pic of him on his blade before he converted ;)

Russ